top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תAmit Tourgeman

מהי לא תרפיית הבית הנושם?

לפעמים יותר קל להבין אם משהו מתאים לנו דרך זה שנבין מה הוא לא. אז הנה, כמה דברים שהם לא תרפיית הבית הנושם (וגם כמה שכן):


זה לא טיפול פסיכולוגי- כאן לא רק מדברים על הדברים במשך שנים, כאן ממש עושים איתם- יוצרים מתוכם- ומתוך התהליך הייחודי נוצרת תנועה פנימית חדשה ונקודות מבט חדשות על אתגרי החיים והדרך.

זה לא שיעור ציור- כאן לא לומדים איך לצייר יפה, יפה זה אוברייטד. כאן כן לומדים איך ליצור- לבטא רגשות ומחשבות וקונפליקטים פנימיים דרך תמונות, צבעים וחומרים.

זה לא טיפול מרוחק שמאבחן מה לא בסדר איתך- שנים ישבתי מול מטפלים שהיו בטוחים שהם יודעים יותר ממני על הבעיות איתן הגעתי ובגדול יצאתי מהם מאוכזב עם תחושה ששמעתי את כל מה שכבר חשבתי בעצמי. כאן יש הרבה יותר מקום ללא ידוע, לספקות, לשאילת שאלות. אני לא יושב בכסא ומהנהן בראש, אני מביא אותי, כמו שאני, משתף מחיי אם נדמה לי שזה יכול להואיל. בסוף, אני מאמין שהדבר הכי חשוב במרחב טיפולי הוא יחסים, ובשביל יחסים צריך שני בני אדם, חיים, נושמים, מורכבים- ממש "כמו" בחיים. אני מאמין שכל אדם הוא יצור בהתהוות, שלם, שכל התשובות כבר נמצאים בתוכו (גם אם באופן מאוד לא מודע). התהליך חושף את אותם הכוחות, המשאבים והפוטנציאל שמאפשר שינוי, לא מתוך "לדחוף חזק" אלא מתוך הקשבה ורכות פנימית.

במסגרת התהליך אני מלמד את עקרונות ההקשבה הרב מימדית, איך להקשיב לעצמך מעבר למוכר, להקשיב למחשבות, רגשות, גוף, נשמה, ובעיקר- להקשיב למה שבין השורות, מעבר לגלוי. המטרה היא לעזור לך לאמן את היכולת להקשיב לקול הפנימי שלך, לסמכות הפנימית שלך, למה שבאמת נכון וטוב לך- גם בתקופות קשות וכשיש לחצים מבחוץ, לסמוך עליך ועל התודעה שלך שתביא את התשובות וההכוונה המתאימה.

בכל אדם יש בית, בית נושם. בוא.י לגלות את הבית שבך. לשאלות ומחשבות מוזמנות.ים ליצור קשר לשיחת היכרות, בפרטי או בטל': 0549481406

חיבוק ללב, עמית



65 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page